WAU! Mä sain haasteen! Hee! Yks karpaasi Justus, joka kävi kerran meillä, haastoi mut ja äidin vastaileen muutamiin elämän peruskysymyksiin. Kai se oli ihan nasta kundi, vaikka aika hävyttömästi vaan muitta mutkitta juoksenteli ympäri pihaa pissailemassa. Tosi makeen näköinen se kyllä oli, mut eipä ole sen koommin näkynyt. 
 
Mottoni: Mulla on kova nälkä. Melkeen aina. Ja elämä on tosi ihanaa!
 
Elämäni tarkoitus: Tehdä jotain! Mitä vaan! Kaikki käy! Ja sit syödään, eikö?
  
Suosikki harrastuslajini: Kaikki missä saa juosta täysillä ja laittaa toiset järjestykseen. Mamma ei kyllä aina ole hirmu hyvillään, kun mä näytän toisille missä kaappi seisoo- varsinkin meidän pihassa. Mut päivän kohokohdat on aamiainen ja päivällinen. Aina muuten kannattaa etsiä, koska saattaa löytää jotain syötävää, jos pitää nenän auki.

Mikä ei nappaa: Ai miten niin ei? Sori, mut en tajua tätä kysymystä.
 
Hyvää seuraa: Mun äiskä on aika cool. Se leikkii aina mun kanssa eikä ikinä sano pahasti. Ja mun mammani kans mä menisin kyllä kans mihin vaan. Ja mun isi nututtaa mua ja pitää kainalossa ja antaa aina namuja kun mamma ei huomaa. Ja mun lapset Kiri ja Muksu on  ihan huippuja. Meillä on ihan samanlainen huumorintaju eikä kukaan tajua meidän leikkejä kun me ollaan olevinaan tappajakoiria ja sekoillaan ihan täysillä. Ja niillä on tänään 1-vuotissynttärit ja mä ihmettelen vaan, että milloin ne kemut alkaa, kun alkaa olla jo aika myöhäkin eikä vaan näy herkkuja... 
 
Huonoa seuraa: No siis. Periaatteessa kaikki on ok, kunnes toisin todistetaan, mut jotkut ei siis millään käsitä, että MÄ määrään MUN pihassa. Vähintäänkin.

Paras lukemani/kirjoittamani kirja: 
Kirja? Mitä ajantuhlausta! Kirjat on suunnilleen maailman turhin juttu! Mitä ajanhaaskausta! Mieluummin TEEN jotain - tai ainahan voisi vaikka ottaa päikkärit tai voileivän...

Hieman outoja kysymyksiä, mut voihan sitä toisinaan tietty miettiä asioita vähän syvemmältäkin. Haastan vastaaman Turren, joka on siis aika ... hm hm...(punastuu).  Ja sit haastan veljeni Patun, joka on tosi nasta tyyppi. Patulla kävi säkä: se pääsi Espanjaan, missä kuulemma on aika stärät safkat ja pääsee uimaan milloin vaan.